7 Mart 2011 Pazartesi

Pürüzsüz yaşam yoktur dedi içimdeki kadın

Nerede okudum anımsamıyorum, Televizyonda geçenlerde gündüz programlarından birinde "Bayan Hastalıkları" konu edilmiş, Toplum olarak KADIN hastalıkları diyemediğimiz sürece geriyiz, yola hep gerilerden devam edeceğiz.

Bunu birimizin beşimizin aşmış olması yetmiyor ki, Kadın olmanın güzelliğini, ötesini, berisini anlatmadıktan, yaşatmadıktan, hissettirmedikten sonra... Dilimiz toplum olarak Kadın demeye varmıyor. Hala bir önceki levelda kaldık, kadın - kız ayrımı gelip hayatımızın en olmadık yerine ediyor.

Son günlerde hava durumu haberleri ön planda. Kar geliyor uyarısı yapıyor haber kanalları. Mynet'te bir haber var. Güneşin tadını çıkarmaya bakın çünkü meteoroloji uyardı kar geliyor bıdıbıdı... Altta bir yorum var, aynen kopyalıyorum.

Fakir fukaranın ısınma problemi olmasaydı,soğuklar hiç bitsin istemezdim.En azından orasını burasını açıp tacizlere tecavüzlere davetiye çıkaran çakma medeniler ortalıkta dolaşamaz.

Şimdi sen olsan ne dersin bu adama. Hayata ve kadına bu şekilde yaklaşan, zihnini henüz bir milim eğitmemiş, eğitememiş, köhne ve karanlık bakışlı bu adama nasıl anlatırsın yanlış yerden durup baktığını, bakmaya dahi çalışmadığını, gözlerinin kapalı olduğunu, bir kadının pürüzsüz teninin sıcaklığını henüz tatmamış, güzelliğini görmemiş, mis gibi kokan saçların varlığını bilmemiş bu adama nasıl anlatırsın durumu. Nutkum tutuldu benim. Karşımda olsa nereden başlarım bilemedim. Yok yok başlamam çeker giderim. Nefesimi boşa tüketmem sanırım.

Pürüzsüz yaşam yoktur dedi içimdeki kadın. Ama sen yine de alışma bunlara. Sakın alışma ...

1 yorum:

seneryocu2 dedi ki...

sevgili çello,63 yaşımda itü sözlüğe
, yazı yazmaya başladım.itü sözlük,ekşi sözlük, inci sözlük,uludağ sözlük benzeri bir site.genelde gençler takılıyor.aman allahım,benim emekli olduğum yıllardaki gençlik gitmiş,uzaydan ithal edilen gençlerle doldurmuşlar türkiyeyi.
senin alt yazıda bahsettiğin konu çok masum kalır bu gençlerin ifadeleri yanında.

en sevdikleri konuların başında,kemalist kızların,laikçi kızların,her gelenle yattığı,genelevden kaçtıkları,mustafa kemal'in 20 yıla kadar dünya üzerinden düşüncelerinin silineceği...

bu yaştan sonra bunlara cevap yazmak bana düşmemeliydi.sağ olsun arada bir karşı çıkanlar da oluyor.

bana ,ali bey sen de yazsana diyordun,ben de bu sözlük ortamını bir blog olarak düşünüyorum.öyle ki bazı günler 200 okuyucuya ulaştığım oluyor.bir nebze de olsa görevimi yerine getirdiğimi düşünüyor ve rahatlıyorum...