13 Ağustos 2011 Cumartesi

Buradayım

rispostesenzadomanda:

;)


Gif kaynağı şurası ...  Ayrıca Maru'ya ve günlüğüne bayılıyorum. Buralardayım, kapının arkasına saklanmış ve sessimi çıkarmıyor olabilirim. Bekliyor olabilirim. Kapının arkasındaki oyunu yaşıyor olabilirim, yahut oyun filan yoktur. House vicodinsiz nasıl çekilmez birine dönüştüyse, işte ben de tıpkı onun gibi, anafranilsiz katlanılması güç birine dönüşürsem korkusu yaşıyorum, şaka tabi, abartıyorum, ama hafiften başağrıları başladı. Kafam sersem. Sanki düşünemiyor gibiyim. Günlerin geçmesini bekliyorum. İlacımdan bir tam dolu blisterim var, başucumda duruyor, House gibi banyo aynasının arkasına saklamıyorum elbette, sonra ayna kırmakla uğraşmak istemiyorum, yok yok bu da şaka, nasıl abartıyorum görüyorsun, huyum kurusun...

2 yorum:

justine dedi ki...

Ben de uyuyamıyorum bu gece, bu sabah, şimdi, her neyse.

Geçmiş olsun Çello. İlaçlarını almayı unutma, olur mu?

Uzun süredir aklımdaydı ama söyleyemeye fırsat olmamıştı; kedinin yeni ismi çok hoş. Hem para yapma planları için endişelenmene de gerek yok, Simon ismi daha sağlam, yahudi ismi işte, para şimdi Sony olduğu zamandan daha fazla yakın ona;)
Sevgiler, tekrar geçmiş olsun.

çello çalan kedi dedi ki...

Canım Jus,

Bloga giremiyorum kaç zamandır..
Kafam bir acaip, kimi gün parçalı bulutlu, kimi gün sisli dolanıyorum, pazar günü çok uzun zaman sonra ilk defa canım sıkıldı, ne yapacağımı bilemedim, kitap okumaktan sıkıldım, balkonda olmak istemedim, film izleme fikri sıkıcı geldi, dışarı çıkmak eh tahmin edersin evet çok sıkıcıydı :) sıkıcı bir pazar günü geçirir gibi oldum, oğuz tuttu kolumdan zorla duşa soktu, sonra zorla evden çıkardı, sıkıcı ruh halim pudra şekeri gibi unufak olup gökyüzüne dağıldı.

Akşam ilacımı kestim, sabahları tiroid için kullandığım ilacımı atlamıyorum, bu ataklarım ile ilgili iki ilaç kullanıyordum, birini doktor işte tamamen kesti, en düşük dozda kullanıyordum zaten, tam bir hafta oldu bırakalı, eh işte az biraz etkilendim, sersemleştim biraz, ama bir hafta sonra tamamen normalime dönerim diye düşünüyorum.

Teşekkür ederim sana uğradığın için.
Umarım sen iyisindir, bakamadım sayfana, her şey yolundadır umarım.

Öpüyorum.