20 Şubat 2010 Cumartesi

2. kitap : Boleyn Mirası


Bu sabah acile gidip sırtımdaki kas spazmım için iğne olup eve gelerek yatağa uzanmasaydım bu kitabı yine bitiremezdim. Bir ara saydım tam 7 tane yastık var yatakta, yastıklardan bir tanesi bu kitabı taşıyor.

Tudors izlemeye başladığımızdan beri sinemayı ve kitap okumalarımı neredeyse askıya almışım, farkında değilim. Boleyn Kızı ve Boleyn Mirası ile birlikte diziyi izlemek yerinde bir karar olmuş. Vakti zamanında (7 Aralık 2009) Beyaz tuval ile yazışmışız, The Tudors hakkında. İnsan istediğini elde edip, aklına koyduğunu gerçekleştirir görünce kendini, gerçekleştirilen şey küçük olsa dahi hediye bulmuş gibi seviniyor. Beyaz Tuval, eğer günün birinde bir dizi seline kapılacak vaktin olur ve o vakti ne şekilde harcasam bilemiyorum dersen, tudors'u önerebilirim. Ben bu diziye vakit yarattığım için inan hiç pişman değilim.

Kitaba gelince, Boleyn'ler hakkında artık yeterince bilgim var. İnsanın düşüncelerden uzaklaşarak sadece ve sadece okumak, sorular arasında boğulmamak istediğinde ve sırtı tutulup yedi yastıkla günü yatakta geçirdiğinde bu kitabın tüm bunlara elzem bir yanının var olduğunu söyleyebilirim.

8 yorum:

lady dedi ki...

geçmiş olsun kedicim, aman dikkat!

Aylak Kedi dedi ki...

ön yargım vargı bu kitaplara karşı sanırım biraz sallandı

çello çalan kedi dedi ki...

leydim teşekkür ederim. yaşadığım acının boyutunu sen de çok iyi bilirsin, bilirim.

görüyorum ki bir başka kedi gelip dolaşmış burda ve patileriyle izler de bırakmış. kedi; yani bu kitaplardan öyle çok acaip bir şey beklememek lazım. ben tudors izlemeyi çok istiyorken ve kaybettiğimi sandığım okuma alışkanlığımı yeniden kazanma çabası içindeyken boleynlere sarıldım ve ne yalan söyleyeyim iyi geldi. hani perec seven birisin ki canın hafif bir tatlı çektiğinde tadına bakabilirsin ama o kadar işte. bu arada hoşgeldin.

. dedi ki...

Geçmiş olsun.sıcak tutun kendinizi.:)

çello çalan kedi dedi ki...

masalcım çok çok teşekkür ederim. öyle yapmaya uğraşıyorum. :)

Aylak Kedi dedi ki...

hem de çok sevdi bir kedi burayı dolaşır durur burda artık mırıl mırıl

SeV@L dedi ki...

Geçmiş olsun cancağızım. :) Umarım atlamışsındır şu an.

Bu kitaplara başlamayı düşünüyordum ayrı bir istek geldi şimdi içime :)

çello çalan kedi dedi ki...

sevalim dün de çok farklı geçmedi ama bugün enerji toplamış ve sırt kaportam elden geçirilmiş bir halde zıp zıp durumdayım. teşekkür ederim ilgine.