11 Haziran 2010 Cuma

Bir petunyanın yaprağı değer mi kirpiklerine senin de böyle?

5 yorum:

Amaltheian dedi ki...

O yarısı pembe dudağını yerim onun, olur biter.

çello çalan kedi dedi ki...

Amalthçım, tarafınıza tahsis edildi haber vereyim dedim.

seneryocu2 dedi ki...

Sevgili Çello,petunyaların arasına kedinizi yerleştirmişsiniz.Bu bazılarıa hoş bir manzara gibi gelebilir ama bana öyle gelmiyor!!!!!!!!!!Nedenine gelince ben bu kedi,bu blogda ne zaman çello çalacak diye bekliyorum!!!!!!!!!!! Bloğunuzun adı bana çok ilginç gelmeseydi bugün burada olmayacaktım.

Bir gün şu kedinizin eline verin çelloyu doya doya çellosunun sesini dinleyeyim.Yoksa Petunyaların arasından baygın baygın bakmasını ben de bilirim.Sizi azıcık kıskandırayım,Bu petunyaların bende rengarenk yüzlercesi var.Tabi ki saksıda değil,bahçede.Tohumları dökülüyor yeniden yeniden doğuyorlar.Kışa yaza çok dayanıklılar.Yalnız yazın biraz bolca güneş ve su istiyorlar.Yazın güneşte fazla kalıp su vermezsen,öksüz çocuklar gibi boyunlarını büküverip adeta ölümü bekliyorlar.Kedine(lerine mi desem bilmiyorum)baktığın gibi onlara da iyi bak.Onlara da her gün bir iki güzel söz söyle(ki mutlaka söylüyorsundur)....

Hoşça kal Çello.

seneryocu2 dedi ki...

Ha Çellocuğum,derin meselelere dalınca,yorumu kapattıktan sonra gördüm ki,petunya ve kediden daha çok,yazının başlığı övgüyü hak ediyor.Tam şiir cümleleri.Şiir yazıyorsan eğer bu cümleyi yeri geldiğinde bir şiirinde kullan.Sanırım bu güne dek hiç bir şair tarafından kullanılmamıştır.

''Bir petunyanın yaprağı değer mi kirpiklerine böyle' ben çok şiirsel buldum.Belki sen yazarken bunları hiç düşünmedin.Ama çok okuman sana farkında olmadan duygularını açıklıkla anlatmana imkan veriyor....Haydi iyi geceler.....

Benim Güzel Yolculuğum dedi ki...

Güllerin içinden canım, koşarak koşarak gel bana gel:)