2 Aralık 2009 Çarşamba

Şurup sesli koloratur soprano Sumi Jo ile beni başbaşa bırakın


Bugün kalktım baktım kafamın içinde kocaman bir aşure tenceresi fokurduyor. Aşure dediğin çeşitliliğin uyumlu birlikteliği. Ama ben tencerenin ağırlığı altında eziliyorum. Üzerimde akşamdan kalma bir hal. Benim sınırlarımı fazlasıyla zorlayan yorucu bir beş gün geçirdim. Telefonlar, bozuk para gibi saçılan ve yazık edilen kelimeler ve kafamın içinde nasıl bir ses kirliliği anlatamam.

Bugün hava da bir garip. Limoni. Aşure fokurtusunun sesini ya da kendi içimde kavga eden sesleri bastırma isteğiyle yanıp tutuşurken kim çıktı karşıma? Sumi Jo. Coğrafyası Güney Kore. Kendisi koloratur soprano. Sesi şurup. İçimdeki böylesi bir kirliliği temizleme görevini Sumi üstleniyor ve bambaşka bir dünyanın kapısı aralanıyor. Şimdi bugün için tek isteğim ya hiç ses olmasın ya da beni Sumi ile başbaşa bırakın.

Hey diğer sesler! Bugün mesainiz bitti, izinlisiniz, ne duruyorsunuz ayol dağılabilirsiniz.
* Demedi demeyin; Görseli Sumi'nin official web sitesinden alıntıladım.

Hiç yorum yok: