18 Aralık 2009 Cuma

We are junkies, i m a hooker


Burasını alıntılarla donatmayı pek istemesem de kendimi alamadım.
Filmde evet Requiem for a dream benzeri tat var. Yine bir bağımlılık hikayesi. Kayboluş eşiklerine sık ziyaretler. İçimi burkan sahneler de var. Kimine göre vakit kaybı olabilir belki, kimbilir.

Filmde Candy'nin çok fazla vurucu repliği mevcut. Bana göre onlardan bir tanesi,

" Çok ortak yönümüz vardı. Gürültünün rahatsız etmediği mükemmel bir yerde her şeyi yapıştıran gizli bir yapıştırıcı bulmuştuk. İkimizin dünyası tamamlanmıştı."

2 yorum:

pusarık dedi ki...

cümle oldukça vurucu... bazı filmleri bir tek cümle yahut bir tek sahne için sevebilirim hatta ve hatta bazı filmleri sırf afişleri için bile sevebilirim ki bu da öyle gibi, umarım seyrinde de aynı çekiciliği bulurum :)

çello çalan kedi dedi ki...

pusarık, requem for a dream'den bir adım öteye gidememiş, yeni bir söylemi olmadığına dair eleştiriler almışsa da bu film, ben sıkılmadım, rahatsız ola ola da izledim açıkçası ve beni rahatsız eden yanlarını sevdim. dilerim sen de sıkılmazsın.