30 Mart 2010 Salı

Öyle işte Kelkedi

Ben bal arısı gibiydim senden önce
Bak pervanelere döndüm seni görünce
Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrılamam
Yoluna adadım ömrümü ben sensiz olamam...

Yana yana kül olsam her an, yine de senden ayrilamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam...

Özdemir Erdoğan'ın pervane'sine saygılar sunarak, günün anlamına içerik olarak pek uymasa da iyi ki doğdun demenin bir başka şeysi şimdi benim için...

Öyle işte kelkedi, bazen konuşamam bilirsin, bugün de onlardan biri. Bugün güneş çok güzel battı, ben yolda gelirken ve hayatın akşamüzerine sıkıştırdığı sürprizimi kucaklarken, akıp giderken bazı şeyler nasıl desem öyle işte be kelkedi... Derin nefesler alırım, bilirsin.. Sarıkız'ın yeni yedi yavrusuyla tanışırım, tarlalardaki ıssızlığa bakarım... Sen ne zaman yeni yaşının kutlamasını yapsan, bahar gelir bu yarımküreye bilir ve kelinden öperim.

2 yorum:

lady dedi ki...

hepi börtdey benden de :)

seneryocu2 dedi ki...

genelikle bu sayfaya gece 12 den sonra giriyorum...yazılarınızı keyifle okurken arka plandaki müzikle kendimden geçiyorum.bu müzikleri
nerden buldunuz allah aşkına.bunca arşivi nasıl oluşturdunuz,şaşıyorum.......

bir de sizi keşfedeli ancak bir kaç gün oluyor.... yazık geçen günlerime...............