15 Mart 2010 Pazartesi

Mart filmlerim















5 yorum:

dwarfwaves dedi ki...

erkekler ne söyler kadınlar ne anlar dışında hepsi benim izlenecekler listemde...ruhsal gel-gitlerim yüzünden sinemadan da koptum anasını satiim...yazık bana... =(

7.oda dedi ki...

hangisini beğendin en çok ?
ben içlerinden sadece "neşeli hayat" ı izledim bikaç ay önce sinemada. iyiydi.

çello çalan kedi dedi ki...

dwarfım aslında ben de sinema konusunda çok yavaş ilerliyorum, bu ay benim en kötü performanslarmdan biri galiba.. gossip ve tudors çok etken oldu izleyemiyor oluşumda. Yani dizi bir illet.. Bulaştın mı kopamıyorsun, hadi toparlan bahar geldi bak...

7. oda, ben hani en en en çok up'ı beğendim içlerinde ama rock roll teknesi olarak dilimize çevrilmiş filme de bayıldım. ama up görülmesi gereken bir film. bence. sen bi de güzelce yazı döşersin onun üzerine.

gri kent sakini dedi ki...

Up ... Posta kutusundan mektupları alırken Eli nin el izine dokunması ile beni çok etkilemişti ...Müziği ise sanki hep biyerden çalıyor gibi çok hoştu... hayallerini asla bekletme ... demesi kolay ama işte... bu AÖF de beni bitirdi bu ay Lost Final sezonu bile rötarlı izleyebiliyorum düşün :)
Up la ilgili son bişey ... Sincap ! :)))

geveze baykuş dedi ki...

en çok up'ı izlemek istedim, 3 boyutluydu hem de ama kaçırdım :(
neyse, dvd ile idare edicez artık.