22 Mart 2010 Pazartesi

Değişiklik iyidir

Bir pazar günümüz var dinleneceğimiz, onu da evimize hediye ettik, yorulurken dinlendik bir nevi. Salonun şeklini değiştirdik, her şey "ben pencere kenarından dışarıya bakıp tarlaları da izlemek istiyorum bir yandan kitabımı okurken" demiş olmamla başladı. Tekli koltukları aldık, pencerenin önüne koyduk, arasına fiskosfiskos masasını, üzerine abajurumuzu ve kitaplarımızı, perdeyi açıyorum ve dışarıya bakıyorum, tarlalar yeşeriyor, salonda her şey tam istediğim gibi, tarlalar yakıştı koltuğa, yeşil pek bir iç açıcı. Üstelik devetabanı kocamaaaaan dev bir yaprak hediye etti bize geçen hafta, onu da aldık mı daha gözle görünür bir köşeye, böylece kapıdan salona bakınca ilk devetabanı karşılıyor insanı..

Tüm gün evle uğraşmakla geçti böyle, her iki balkonu temizledim. Çalışma odasındaki çiçekleri balkona çıkardım, yatak odasının yolluklarını güneşe bıraktım, çarşafları değiştirdim, toz aldım, çamaşır makinesini hiç boş bırakmayıp köle gibi hep çalıştırdım, gardrobu toparladım, çekmeceleri de elden geçirdim, daha ne olsun bence çok güzel çalıştım.

Günü banyoda, ous'un uzamış iki tel saçını kazıyarak bitirdim. Onun için saç tıraşı olmak değişik bir duygu, her defasında ferahlıyor, onun ferahlığı bana bulaşıyor. Yüzünde rahatladım ifadesi. Yanağında ve kelinde sıhhatler olsun öpücüğü.

10 yorum:

Aylak Kedi dedi ki...

ah çellocum bana enerji veriyorsun :)

çello çalan kedi dedi ki...

e ne güzel aylağım. hadi bak bahar geliyor, saçlarndaki kırıklardan başla mesela, sonra dolaplar, çekmeceler, ıvır zıvır dolabın, kitaplığın.. bunlara el atmak insana keyif veriyor, bence uzun zamandır bunları yapmadıysan aynı keyfi edineceksin. dene bak!

Benim Güzel Yolculuğum dedi ki...

Bana da bi "temizlik imandan gelir" gücü geldi. Ellerine sağlık. Sağlıklı ve huzurlu oturmalar yeni dekorasyonunuzda :)

. dedi ki...

allah huzurunuzu ve mutluluğunuzu bozmasın, her geçen gün artsın...

çello çalan kedi dedi ki...

Janis bir görsen nasıl güzel oldu anlatamam, artık bir dahaki gelişinde tadını çıkarırsın:) senin temizliğin de geldiğine göre bahar çarptı bizi desene ...

halimcem, amiiiin.. harika dilekler ne diyeyim.

geveze baykuş dedi ki...

ay şu bahar beni de bi çarpsa artık ya! neyse, yarın janis'le kısır yerken yamacına sokulup otururum, belkim bana da bulaşır :)

geveze baykuş dedi ki...

kıyamadım sana şimdi nispet yapmaya :) gelince sana da kısır yapıcam, akşam film izlerken yiriz acılı acılı :)

çello çalan kedi dedi ki...

oy gevezem, janis içindeki fıkırtıları ve coykuyu karşısındakine vermekte çok maharetlidir, bence keyfine varacaksınız, ikinizi de kocaman öpüyorum, bir ara canlı bağlanırım zati, sesimi duyururum. öpüyorum.

çello çalan kedi dedi ki...

ah düşünceli baykuşum, ben yemesine bayılırım da yapmasını beceremem kısırın. senin elinden elbette yirim. yok yok buluşun siz ben kıskanmam, yani lafın gelişi kıskanır görünürüm ama içerden çok mutlu olurum. gerçekten.

gri kent sakini dedi ki...

koltukların yerini değişince ayaklara serilen yeşillikli tarla manzarası mı ? :( offf diyorum iç çekiyorum ne diyeyim bizim pencere önüne düşen bahar manzarası enfes karşı apartmandaki yaşlı teyzem başlar artık cam önündeki mermeri parlatmaya ,seyreyle dur :)