29 Eylül 2009 Salı

Gönlünü aldığım sarışın hemşire

Bugün saat 11:00 de çıkan test sonuçlarımı almaya gitmeden önce Türkan Abla'nın bahçesine uğradım ve kolumun altına çiçeğimi aldım. Sonra sağlık merkezine girdim ve sarışın hemşireyi buldum. Çizmeli Kedi'nin bakışını takınıp özür diledim. Şaşırdı elbet. "Aslında ben kaba davranmadım" gibi cümleler dahi sarfetti, çiçek için utandı, sonra sarıldık, öpüştük, barıştık.

Sonra test sonuçlarımı aldım elime, Aile Hekimim bu hafta orada olmadığı için önümüzdeki hafta göstereceğim kendisine ama netice çok güzel. Sadece kan değerlerim düşük, yani kansızlık var, karaciğerim sapasağlam. Kansızlık zaten kendimi bildim bilesi var, anormal bir durum yok.

Bu elimde değil işte. Peşin peşin endişelenip sonra "neden endişelendim ben durduk yere" dediğim her olay anında daha sonra kendime "yapma bunu" diyorum ama becerebiliyor muyum? Hayır. Yapıyorum.

3 yorum:

Journey to Orient dedi ki...

şükür yahu :)

dün yazmaya varmadı elim. iyi olacak, iyidir vs. yok ben de yapamam. korkarım ben.

sevindim. olmasın sana birşey :)

ve o hemşirenin gönlünü alacağından da yüzde yüzbir emindim ;)

hala bilgisayarım yok. hala yerleşemedim. buldukça takipteyim.

hala ev de dandini.. hala çapa'ya gidemedim. sokakta ne zaman kedi görsem ağlayasım geliyor. kediler ne zaman beni görse yanıma geliyor. bööyle bi tuhaf...

çello çalan kedi dedi ki...

creep, teşekkür ederim.

jto, senle yazışmaya yeniden başlamak çok güzel. en kısa zamanda yüzyüze olanını gerçekleştirmek dileğiyle. :)

ay dur hele bir tekir gelsin di mi?

geveze baykuş dedi ki...

iyi olmana sevindim :) kansızlık için de, her akşam 1 kadeh kırmızı şarap nacizane önerimdir. doktoruna sor, yeşil takkeli değilse o da destekler :)