14 Eylül 2009 Pazartesi

Pusarık mimleyince

Sevgili Pusarık mimlemiş, kıramam kendisini.

-Hangi şehirde yaşıyorsun?
Edirne

- Mesleğin?
Bir mesleğim yok gibi hissediyorum, en azından bu şehirde. İstanbul'da denizciydim, şimdi hiç bir şeyim.

-Blog yazmaya başlama kararını nasıl aldın?
Ferhan Şensoy'un kalemimin sapını gülle donattım kitabını okurken desem. Şimdi şöyle kitabı okurken nice detayı görüp kıskandım, yalan yok. Sonra hafızamı zorladım. Görmediğim, görüşmediğim için ismini anımsamadığım oysa yaşamıma gelip renk katmış, gitmiş ama hiç olmazsa ismini anımsamak istediğim insanlar olduğunu farkedip bu işe kalkıştım.

-Ne kadar süredir blog yazıyorsun?
10 ay geçmiş gitmiş şimdi farkettim.

-Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?
Bilemedim şimdi hangi sıklıkla ziyaret ettiğimi.

-Pc açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?
Eğer zihnimde yazmak için bir şeyler birikmiş ise ilk.

-Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?
Film ya da kitap tercihlerim etkilenmiyor dersem yalan olur.

-Blogunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?
Konudan ziyade anlatmak istediğim şeyi anlaşılabilir kıldığım ölçüde mutlu oluyorum, izdüşüm ne kadar paralel olursa o kadar keyifleniyorum. Hem anlaşılma isteği herkesin derdi değil mi?

-Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?
Eğer kapıları bana açılıyor, ismi gördüğümde zihnimde o kişiye dair bir şeyler canlanıyor, tanıdık birinden haber almışçasına yüzüm gülümsüyor, kederini anlayabiliyor, sevincine özeniyor, paylaşmış olduğu bir sorunu çözmek için ne yapabilirim'i dillendirebiliyor, düşüncelerine katılmıyor ama anlayabiliyor, kendisine dair bıraktığı izleri takip edebiliyorsam etkileniyor ve okudukça okumak istiyorum.

-Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Söz konusu reklamlar yüzünden o blogları okuyamıyorum çünkü yoruluyorum, ordan oraya atlarken konudan uzaklaşıyorum. Hal böyle olunca okuma caydırıcısı pencereler benden uzak olsun istiyorum.

-Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?
Geveze ve Jto gelecekse neden olmasın.

-Bu soruları kimler cevaplasın?
Yeni okulundan vakit bulabilirse Başkasının Sesi yanıtlasın.

2 yorum:

baskasininsesi dedi ki...

sevgili çello çalan kedi, günlerdir bloğuma giremiyordum. sonra birden her şey düzeldi.
mimi de yeni gördüm bu nedenle. tabii ki yanıtlarım. hem de en kısa zamanda.
not: fotoğraflar süper. arada kedişlerin ve köpüşlerin fotolarına da yer vermenizi rica ediyoruz kedim ve ben.

geveze baykuş dedi ki...

istanbulum'a döneyim, edirne iki adım yol :)