1 Nisan 2010 Perşembe

Macera bizi bekliyor


Aslında bir çok açıdan çok ama çok sabırsız biriyim. Beni heyecanlandıran bir durumu sevdiklerimle paylaşmayı çok severim ama o paylaşım hemen olsun isterim. Bir film önermişsem hemen izlesinler, bir kitap vermişsem hemen okusunlar. Beklemeye de gelemem. Böyle böyle farkediyorum ki bazen çok münasebetsiz biriyim. Belki o kişi o film için doğru zaman diliminde değil, belki başını kaşıyacak vakti yok, belki önermelere kapalı…Az bekle di mi? Ama yok. İlla bıkbıklanıcam kendi içimde. "İzledin mi" ya da "okudun mu" diye de soramam üstelik, kendi içimde bir sabırsızlık kuyusu açar, içinde boğulur giderim.

Hediyelerde de durum böyledir. Hediye işini hep son ana bırakmam gerekir çünkü ne alacağıma karar verdiysem, hemen almak ve hemen vermek isterim. Ha bi de alacağım hediyelerin ayağına gitmem, o gelip beni bulsun isterim, hem o hediye gelip beni bulacak hem gelip bulduğu tarih hediye edilecek kişinin doğumgününe birkaç gün kala yaşanacak. Zor di mi? En sıkıntılı olanlar, paketi açıp eline aldığında havalara gerçekten uçacağına inandığım hediyeler mesela. Bekle bakalım da o özel gün gelsin. Ne zor şey yarabbi, anlatırken daralıyorum. Bekliyor muyum diye sorarsan beklemiyorum derim. Kelkedi'nin benden 20 gün öncesinden doomgünü hediyesi almışlığı var. Yani sabırsızlık başa bela. Ama şöyle de bir durum var, zaten özel günleri üreten, türeten, matruşka gibi içinden bir sürü bebe özel günler çıkaran biziz, bizim kendi ellerimizle içine oyuklar açtığımız matruşkalara hapsolmaya niyetim yok, hediye alındı mı verilir, nokta.

Özel kişilerimin özel günlerini hediyesiz kutladığım da olmuyor değil bu durumda. O’nun hediyesi benim karşıma henüz çıkmamıştır, çıkmadığı için alamamışımdır, falan filan. Bu yıl ne yalan söyleyeyim ne alacağımı bilemediğim için Kelkedi'min hediyesini pas geçecektim ki Endişeli bir peri’nin sayfasında denk geldim, iyi ki de geldim. İşte orada tanıştım Calvin&Hobbes'la.

İnternet üzerinden siparişini verirken arsızlık edip kendime de, bir zamanlar kitaplığımızda olan ama şimdi olmayan (Aylak Kedi’nin okuduğunu görüp özenmiş, yeniden okuyasım gelmişti, evet kıskancım) Bilge Karasu’nun Kılavuz'unu da sipariş ettim. Kılavuz 3 iş günü içerisinde tedarik edilemedi, günler günleri kovaladı ve beklediğim toplam 3 albümlük Calvin&Hobbes maceraları elime ancak bugün geçti. Hediyeler de ancak bugün verilebildi, sen misin sabırsız olan, oh olsun sana.

Şimdi bizi bu iki kahraman bekliyor tanışmak için, kendilerini bekletmek istemem, o nedenle gidiyorum, kusura bakmayın.
Aldığımız kitaplar Remzi Kitabevi'nden. Bill Watterson imzalı. Kitapların listesi şöyle.

* Bilimsel Gelişme Gümledi
* Yatağın altında ne var?
* Uzaydan gelen garip ziyaretçiler

5 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

He he, "Bilimsel Gelişme Gümledi" bana da hediye gelmiş ve çok mutlu etmişti. Süper bir hediye seçmişsiniz, umarım ait olduğu kişiyi de sevindirmiştir.
Sevgiler...

Lotus dedi ki...

Ben de cok sabırsızım, memleketin suyundan herhalde:) link işini okur okumaz denedim hemen:) oldu, test postuma yazdım:) cok teşekkürler

Aylak Kedi dedi ki...

kedicim gülümsettin yine beni :)) ne yalan söyliyim ben de iskender pala'yı görünce hep ertelediğim Ah mine'l aşk ı aldım elime. demek böyle bu işler :)))

çello çalan kedi dedi ki...

Leylak dalı;rüyalarını bile çizgi roman olarak görmeye müsait biri için oldukça keyif verici bir hediye oldu. evin her yerinde calvin ve hobbes var sormayın,

Lotuscuğum; aslında senin sayfandan yazacaktım ama dur buradan toparlayayım, link olayına çok sevindim, kontrol de ettim evet kesinlikle başarmışsın, aferin.:) ayrıca nisan içinde planladığın gezi için nasıl sevindim anlatamam, senden haber bekliyorum.

Aylak Kedim benim, kıskancız biz deseneee, bu arada senin yüzünden hediyelerimi geç verdim sen kır patilerini otur bakiiim :P şaka şaka :) kitaplarımızı kıskanalım şu hayatta yeter ki kıskançlığımız kitaplar üzerine kurulsun. Kıskançlık dediğime de bakma işte.. anlıyorsun beni..

Aylak Kedi dedi ki...

anlamam mıı :)) kıskanacak daha güzel ne olabilir ki zaten.. ya da işte o duygunun adı her neyse

ama ben kırdım patimi oturuyorum ehh cezam bitene kadar :))