17 Nisan 2010 Cumartesi

Böyle anlarda yapılacak en iyi şey




Ön bilgi
: Bilmeyenler için söyleyeyim Calvin biraz yaramaz, hayal gücü pek geniş, Hobbes ise onun gerçek olduğunu sandığı oyuncak kaplanı. Dün akşam okuduğum diyaloglardan birini seninle paylaşmayı istiyorum, izninle.






C : Mo kamyonumu aldı ve onu geri almak isteyince benimle dövüşmeye kalktı. Dövüşmek istemedim ve çekip gittim. Kamyonum Mo’da kaldı.

C : Anlamıyorum Hobbes, insanlar neden bu kadar saldırgan ve kötü oluyorlar?

C : Niçin bazı insanlar neyin doğru neyin yanlış olduğunu umursamıyorlar? Neden insanlar birbirlerine karşı daha nazik olmaya çalışmıyorlar.

H : Hepsinin sorunu insan olmaları.

C : Sen insan olmadığın için çok şanslısın Hobbes.

C : Bazen bu dünyanın çok kötü bir yer olduğunu düşünüyorum.

H : Böyle anlarda yapılacak en iyi şey yumuşak tüylü bir hayvana sarılmaktır.

C: Haklısın Hobbes.

2 yorum:

BEYAZ TUVAL dedi ki...

Bazen dünyanın değil de bazı insanların çok zarar verici olduklarını düşünüyorum.

geveze baykuş dedi ki...

sen gerçek bi kedi ben de gerçek bi baykuş olaydım böyle güzel girer miydin hayatıma diyesim geliyor ama insan olduğumuz için çok şanssızız aslında!