15 Ağustos 2009 Cumartesi

10

Evimizin yanında yükselen inşaatların bekçileri, bekçilerin de köpekleri var. İşte bu bekçi köpeklerinden bir tanesi nasıl olduysa artık tam 10 tane yavruyu doğurup firesiz şekilde büyütmeyi başarmış. Şu an yavrular 1,5 - 2 aylık ya var ya yoklar. Bir gece, sessizliğin içinde cılız ve tiz seslerini duyana kadar yavrulardan haberdar değildim. Bekçiye sorduğumda "gel göstereyim" dedi. Görmez olaydım diyorum şimdi içten içe. Gördüm ve elbette kayıtsız kalamadım. Ne yer ne içerler derdine düştüm. Annenin sütü ile yetinecekleri dönemi geçmişler. Anne desen cılız, kemikleri sayılıyor, hangi süt ile besleyecek. Bekçi, çöpten yemek toplamaya çalışıyormuş yavrular için. Hem böyle şeyleri duyasım, göresim yok hem ilgisiz kalamıyorum. Şimdilik yavruların yemek sorununu çözdüm, en azından günde bir öğün karınları doyacak doymasına da büyüyünce ne olacak bu kuzucuklar şimdi bunu düşünüyorum.

2 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

amaaannn! hadi bakalım, her allahın günü say şimdi yavruları, 1 tane eksik çıksa kafayı ye, o minik canavar da 10 metre ilerideki çöp bidonunun arkasından kuyruğunu sallaya sallaya gelsin...

ne yedi, nereye saklandı, büyüyünce ne olacak...

hayvan sevmek başa bela! yavruların bir şekilde aşılanıp kısırlaştırılması lazım. sizin belediye nasıl bu konularda?

çello çalan kedi dedi ki...

gevezecim aynen dediğin gibi. dün sabah saydım 10, akşam saydım 8. bekçiyi bulamadım. birilerine vermiş olabilir düşüncesindeyim zira kayıp olanlardan bir tanesi en parlak tüylü, en bakımlı, en tombiş, en sağlıklı olanıydı ki bu sebeple onun seçilmiş olacağını düşünüyorum. akşama bekçiyi bulursam öğreneceğim bakalım nerde veletler.

eğer sahip bulamazsak barınak var burada, tek çözüm o ama oradakilerin durumu da parlak değil.. ay bilmiyorum düşünmek istemiyorum şimdi. düşündükçe canım sıkılıyor. dert işte dediğin gibi.