18 Ağustos 2009 Salı

Pamuktan bir gökyüzü


Çok yerinde keyfim. Keyfim çok yerinde de diyebilirim. Canım nasıl isterse cümlemi öyle kurabilir, çatısını çatabilir, çatılardan uçabilir, bulutlarla yarışa girebilir, sarmaşıklar arasından yeryüzüne süzülebilir, bir pervaneye konabilir, pervaneden bir balona sıçrayabilir, pembe balondan hoop bir bakmışsın kağıttan uçağın kanadına tutunabilir ve tam oradayken bir uğur böceğine aşık olabilirim.
Neyse konumuza dönersem; annemin sağlığı ile ilgili bir haftadır endişeleniyordum. Endişeleniyordum dediğime bakmayın siz, abuk sabuk teşhisler koymuştum bile, test sonuçları tertemiz gelince pırpır oldum. Ama bu koca kafamı nerelere vursam diye de düşünmüyor değilim. Tam bir haftamı kendime içten içe zehir ettim. Bana temizinden bir dayak lazım ben bunu anlıyorum.

6 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

yok yok, sana şöyle koca bir kalıp çikolata lazım. moralinin bozulduğu anlarda yemek üzere, dolapta saklanan kırmızı paketli, bisküvili nestle çikolata fena halde hararetle tavsiyemdir :)

çello çalan kedi dedi ki...

gevezecim işe yarar diyorsun yani. hımmm... peki önlemimizi alalım ama benim kalın koca kafam çikolataya tav olmaz gibime geliyor. :P

geveze baykuş dedi ki...

olur olur :)

olmam diye inat ederse de, yanına 1shot likör...

bu arada, lolipop kıvamında olmamakla birlikte ben de kocakafalıyım , şapka bulmakta zorlandığım oluyor :)

Adsız dedi ki...

sevinmene sevindim :) vehim konusunda ben de iyiyimdir. iyi senaryo yazarım, filme çekerim, oynarım hatta...

gişede iş yapmaz Allah'tan da vizyondan erken kalkar ;)

... dedi ki...

...........
Kapat gözlerini ve düşün
İpekten bir deniz
Pamuktan bir gökyüzü
İki tomurcuk yüreğimizde
...........

çello çalan kedi dedi ki...

sezişko ee pes.. bravo diyeyim, süpersin.. :)