17 Ağustos 2009 Pazartesi

flap


Bıkmadan usanmadan pirinç'in gözlediği karga sürüsünün geçiş törenlerinden biri. Pirinç işte bu kargalara bakarken ağzı sulanıp garip sesler çıkartıyor ve alt dudağını bir tiki varmış gibi istemsiz oynatıyor. Ah be kargacım diyorum bir gün yolunu şaşırıp bizim balkona bir iki saniyeliğine iniş yapsan da bizimkisi seni yakından bir görse.. Bir de sıkıyorsa yakından yapsın bakalım meeee şeklindeki transalmeditasyonunu. Ha diyelim o karganın yolu es kaza bizim evin balkonuna düştü. Kargaya birşey olmaz da, Pirinç'in ödü patlar mı? patlar, evin en ücra köşesine ışık hızıyla geçiş yapar mı? yapar, balkona adımını bir daha atar mı? Zor. Tamam kabul ediyorum Pirinç'e yazık...

2 yorum:

geveze baykuş dedi ki...

kuşlara bakarken gözleri bööööyle bi kayar ya, huşu içinde şaşırırlar falan... bi de ses tabi, mikvik falan gibi tuhaf olanından. kendilerince kuş taklidi yapıp, ben zararsızım, mesajı vermeye çalıştıklarını düşünüyorum :)

baskasininsesi dedi ki...

Nazlım şimdi yanımda uyuyor. onun balkondaki hallerini düşünüyorum. hele şu "gıgıgı gıgıgı" sesi.. bıyıklarını titretişleri. hayranıyım kedilerin fevkalade.