11 Ağustos 2009 Salı

İz

Bazen; yaşadığım, hissettiğim, gördüğüm, tattığım, duyumsadığım her neyse, her nasılsa, beni nasıl mutlu, hüzünlü, heyecanlı, panik, hassas, huzursuz, huzurlu, sevecen, capcanlı, zıpır, tatmaya istekli, okumaya hevesli, yaşama uyumlu, su gibi pürüzsüz, paslı bir çivi gibi kıpırtısız, sapı kopmuş bir süzgeç gibi işlevsiz, tüketilmiş bir pil gibi doğaya zararlı, aç bir kedi, susuz bir köpek, uykusuz bir balık gibi oluyor , hissediyor ve yaşıyorsam düşünce elastikiyetimi kaybedip o an olduğum her neyse beni ömrümün sonuna dek esir alıp öyle olacağıma, kalacağıma inanıyor ve çok korkuyorum. Zannediyorum ki hiç değişmeyeceğim.

Oysa beden yanılıyor, zihin öngördüklerinde şaşıyor. Nasılsam öyle kalmıyorum, iki gün önce üzerime çöreklenen isteksizliğimin yapış yapış hali, usul usul kaybolup hazır üzerimden akıp gitmişken bir sonraki isteksizlik sendromu günlerimde yeniden umutsuz, yeniden huysuz, yeniden pesimist olup kör kuyularda kaybolmamak, yönümü daha kolay bulmak adına buraya minik bir iz bırakıyorum.

2 yorum:

G ü n e ş K i t a b e l e r i dedi ki...

Izindeyiz diyorum o zaman :D

geveze baykuş dedi ki...

sen hep bırak izlerini :)